14 Σεπτεμβρίου 2018

Με 204 ίππους το νέο Kia Ceed GT



Η Kia έχει την τιμητική της σήμερα, καθώς ταυτόχρονα με την πρεμιέρα του νέου Kia ProCeed, οι Κορεάτες αποκάλυψαν και την κορυφαία έκδοση του GT του 5θυρου Ceed, η οποία μπαίνει στα «νερά» των καυτών χάτσμπακ. Όπως ήταν αναμενόμενο, την κίνηση εξασφαλίζει ο 1.600άρης κινητήρας τούρμπο της Kia, ο οποίος αποδίδει 204 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 265 Nm σταθερά από τις 1.500 έως και τις 4.500 σ.α.λ. Η συγκεκριμένη μονάδα της γενιάς T-GDi συνεργάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με το 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη DCT του κορεατικού ομίλου. Προς το παρόν, δεν ανακοινώνονται στοιχεία επιδόσεων, μιας και το νέο Kia Ceed GT βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο τελικό στάδιο της πιστοποίησης του ούτως ώστε να ξεκινήσει να παράγεται από τον προσεχή Νοέμβριο, μαζί με τις υπόλοιπες εκδόσεις της οικογένειας, στο εργοστάσιο της κορεάτικης εταιρείας που βρίσκεται στη Zilina της Σλοβακίας.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα 4τροχοi.gr το νέο Ceed GT διαθέτει στις εκδόσεις με το DCT κιβώτιο το πρόγραμμα Drive Mode Select, το οποίο παρέχει δύο επιλογές στον οδηγό (Sport, Normal). Επιλέγοντας την πιο σπορτίφ, το σύστημα διεύθυνσης «βαραίνει», ο κινητήρας έχει αμεσότερη απόκριση, όπως και ακριβώς συμβαίνει και με τη διαδοχή των σχέσεων του κιβωτίου. Από εκεί και πέρα, σε σχέση με τα «απλά» Ceed, η έκδοση GT διαθέτει διαφορετικό set up στις χαμηλότερες κατά 5 χλστ. αναρτήσεις, νέο καλιμπράρισμα στο σύστημα ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος, πιο γρήγορη κατά 17% κρεμαγέρα και μεγαλύτερα και… παχύτερα κατά 2 χλστ. φρένα με δίσκους 320 χλστ. εμπρός.

Σχεδιαστικά, οι Κορεάτες τόνισαν τον σπορ χαρακτήρα της κατασκευής, χωρίς να προβούν σε υπερβολές. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι διαφορετικός σε σχεδίαση διαθέτοντας μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, οι τροχοί έχουν νέα σχεδίαση και διάμετρο 18 ίντσες, ενώ σε αντίστοιχο αισθητικό… κλίμα κινούνται τόσο ο πίσω προφυλακτήρας όσο και η αεροτομή που κοσμεί την πέμπτη πόρτα. Στο εσωτερικό, οι πινελιές έχουν ανάλογο ύφος, με τα ποδοστήρια να είναι αλουμινένια, τα καθίσματα διαφορετικά, ενώ μικρές επεμβάσεις έχουν γίνει και σε πολλά επιμέρους σημεία της καμπίνας (τιμόνι, κεντρική κονσόλα κ.α.).  Σε ότι, τέλος, αφορά στα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης του βασικού εξοπλισμού, το «παρών» δίνουν μεταξύ άλλων τα High Beam Assist, Driver Attention Warning, Lane Keeping Assist με Forward Collision-Avoidance Assist.



ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
ΕΠΟΜΕΝΟ

0 blogger-facebook:

Προσθέστε (ΑΝΩΝΥΜΑ) τα σχόλιά σας ΕΔΩ..