25 Σεπτεμβρίου 2018

Από τις γειτονιές του Μπουένος Αϊρες στο Ηρώδειο


Ανακάλυψη του Αστορ Πιατσόλα, η 78χρονη Αργεντίνα τραγουδίστρια παρουσιάζει μαζί με έναν πολυμελή θίασο την όπερα «Μαρία του Μπουένος Αϊρες», μιλά για τη δύναμη του τάνγκο και θυμάται πώς ένιωσε όταν -νεαρή ακόμα- ο συνθέτης τη διάλεξε για μούσα του.

Όπως διαβάζουμε στην Εφημερίδα των Συντακτών, πενήντα χρόνια μετά. Τίποτα δεν είναι ίδιο: ούτε ο κόσμος ούτε το Μπουένος Αϊρες ούτε εκείνη. Ο συνθέτης δεν ζει πια, οι φωνές ωρίμασαν, τα πρόσωπα βρήκαν τον δρόμο τους. Ομως, το τάνγκο ακόμα μιλά για τα ίδια πράγματα, εκφράζει τα ίδια συναισθήματα. Γι’ αυτό σκοπεύει να μας πείσει η Αμελίτα Μπαλτάρ, πρωταγωνίστρια της τάνγκο όπερας «Μαρία του Μπουένος Αϊρες» που συνέθεσε ο Αστορ Πιατσόλα (σε λιμπρέτο του Οράσιο Φερέρ) κι η οποία 50 χρόνια μετά την πρεμιέρα της στο Μπουένος Αϊρες ανεβαίνει αύριο στο Ηρώδειο.

Η μουσική του έργου στηρίζεται κυρίως στο nuevo tango, είδος που ανέδειξε κυρίως ο συνθέτης, ενώ η υπόθεση είναι γεμάτη ιστορίες που ξετυλίγονται στα άδυτα του υπόκοσμου της Αργεντινής. Την ενορχήστρωση επιμελήθηκε ο μαέστρος Patricio Villarejo, αλλά με μια παραλλαγή: στην εξέλιξη της υπόθεσης βάζουν τη δική τους πινελιά 24 χορευτές.

«Εγώ είμαι η Μαρία, η πρωταγωνίστρια, ερμηνεύω τα λόγια του μεγάλου ποιητή. Τα τραγούδια γράφηκαν στα μέτρα της φωνής μου. Ομως, δεν ξεχωρίζω τον ρόλο μου από το υπόλοιπο έργο. Πιστεύω πως όλες οι στιγμές είναι σημαντικές και κάθε ένας από το κοινό θα βρει μία να ταυτιστεί», μας λέει η Αμελίτα Μπαλτάρ, που ερμηνεύει το κορίτσι αυτό που γεννήθηκε σ’ ένα φτωχικό προάστιο, αλλά κατέφυγε στο κέντρο της πόλης, για να βρει έναν χαμένο έρωτα.
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
ΕΠΟΜΕΝΟ

0 blogger-facebook:

Προσθέστε (ΑΝΩΝΥΜΑ) τα σχόλιά σας ΕΔΩ..