26 Ιουλίου 2018

Mercedes A-Class Sedan : έτοιμη για την Ευρώπη



Με επίσημο λανσάρισμα πριν από λίγους μήνες στην Κίνα, η μπερλίνα A-Class θα διατεθεί σε λίγους μήνες και στην Ευρώπη. Όσοι βρίσκουν μεγάλη μια C-Class, εδώ θα βρουν την απάντηση.

 Σύμφωνα με το DRIVE η Α-Class με κλασικό πορτμπαγκάζ εξελίχτηκε κατά προτεραιότητα για την Κίνα, όπου τα 4θυρα παραμένουν ακόμα νόστιμο εμπορικό δόλωμα. Αντίθετα, στην Ευρώπη οι κόμπακτ μπερλίνες, έχουν ελάχιστους οπαδούς, ενώ στη χώρα μας περισσότερους, ειδικά στην περιφέρεια.

Όμως, η Mercedes-Benz προφανώς δεν θέλει να χάσει κανένα δυνητικό πελάτη και, επομένως, αποφάσισε να λανσάρει και αυτή την παραλλαγή της A-Class στη Γηραιά Ήπειρο, αναλαμβάνοντας τον κίνδυνο να παρενοχλήσει σοβαρά την καριέρα της επόμενης CLA.

Το ευρωπαϊκό μοντέλο διαφέρει σε κάμποσα σημεία σε σχέση με αυτό που παρουσιάστηκε την άνοιξη στην Κίνα: Καταρχήν με λίγους πόντους μικρότερο μήκος. Η ευρωπαϊκή έκδοση μετρά 4,55 m, χάνοντας έτσι έξι εκατοστά από το κινεζικό μοντέλο. Ακριβέστερα, είναι το μεταξόνιο που διαφέρει, καθώς η ευρωπαϊκή «κούρσα» πατά σε αυτό της 5θυρης Α-Class, στα 2,73 m. Σημειώστε ότι η C-Class έχει μήκος 4,69 m.


Για να ξεχωρίσει από τη CLA, η 4θυρη A-Class προτάσσει την ευχερέστερη πρόσβαση στο πίσω κάθισμα και πάνω απ’ όλα το εσωτερικό ύψος πίσω που φτάνει τα 94,4 cm. Σε σύγκριση με το Audi A3 Sedan, είναι δύο πόντους ψηλότερο. Το πορτμπαγκάζ ανακοινώνεται με χωρητικότητα 420 lt, 50 λίτρα περισσότερα μεν από τo 5πορτο μοντέλο, αλλά παρόλα αυτά μια μέτρια χωρητικότητα για το μέγεθος του αυτοκινήτου.


Όσον αφορά το σχεδιασμό, δεν υπάρχει δυσάρεστη έκπληξη. Ο όγκος του πορτμπαγκάζ είναι αρμονικά ενσωματωμένος στην σιλουέτα Α-Class. Το εμπρός μέρος είναι προφανώς πανομοιότυπο με αυτό της χάτσμπακ Merc, με χαμηλωμένη μάσκα και τραβηγμένα, σχεδόν παραλληλόγραμμα φανάρια. Στο πίσω μέρος, τα φώτα ξεκινούν από την πινακίδα κυκλοφορίας και, διευρύνοντας το ύψος τους, έρχονται να αγκαλιάσουν τα φτερά.

Στην καμπίνα, βρίσκουμε τον πολύ επιτυχημένο πίνακα οργάνων της Α-Class, με τη διπλή οθόνη σε σειρά -7 ή 10,25 ίντσες ανάλογα με την έκδοση. Με μεγάλες οθόνες και φωτισμό περιβάλλοντος, προϊδεάζεσαι για μια ανώτερη κατηγορία. Αυτό ισχύει και για τον εξοπλισμό, υπό την προϋπόθεση βεβαίως ότι θα βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη.


Το αυτοκίνητο μπορεί σε ορισμένες συνθήκες να κινηθεί και με ημί-αυτόνομο τρόπο λειτουργίας. Το προσαρμοζόμενο cruise control, με το σύστημα ελέγχου ταχύτητας, χρησιμοποιεί το GPS για την ασφαλή κίνηση σε στροφές, διασταυρώσεις ή κυκλικούς κόμβους. Η Α-Class μπορεί να εξοπλιστεί επίσης με προβολείς Matrix, των οποίων η ακτίνα της δέσμης μπορεί να μεταβάλλεται συνεχώς. Τέλος, το σύστημα ψυχαγωγίας και πολυμέσων είναι σε θέση να δέχεται φωνητικές εντολές.

Κατά το λανσάρισμα, υπάρχουν στο πρόγραμμα μόνο δύο εκδόσεις κινητήρα. Για τη βενζίνη, θα είναι η A 200 με τον 1.330άρη κινητήρα των 163 ίππων, ενώ για το ντίζελ θα είναι η 1.500άρα A 180 d των 116 PS. Και τα δύο μοτέρ συνταιριάζονται με αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη, επτά ταχυτήτων. Αργότερα, θα ακολουθήσουν και άλλες παραλλαγές, συμπεριλαμβανομένων των τετρακίνητων μοντέλων 4MATIC.

Η επίσημη παρουσίαση της 4πορτης A-Class στο κοινό θα γίνει στο Mondial de l’Automobile, τον προσεχή Οκτώβριο στο Παρίσι, ενώ θα τη δούμε στις εκθέσεις της χώρας μας στο τέλος του χρόνου.




ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
ΕΠΟΜΕΝΟ

0 blogger-facebook:

Προσθέστε (ΑΝΩΝΥΜΑ) τα σχόλιά σας ΕΔΩ..