2 Ιουλίου 2018

H Porsche κατέρριψε το απόλυτο ρεκόρ


Ο απόλυτος μέχρι σήμερα χρόνος των 6 λεπτών και 11.13 δλ. που είχε πετύχει ο Stefan Bellof στα 20+ χλμ. του Nurburgring Nordschleife στις 28 Μαΐου του 1983 με την θρυλική 956 C αποτελεί πλέον παρελθόν, με την Porsche και τον Timo Bernhard να σταματούν σήμερα τα χρονόμετρα με την έκδοση Evo της 919 Hybrid στο 5:19.546.

Ο ταχύτερος γύρος που έχει ποτέ καταγραφεί στο «μεγάλο» Nurburgring σημειώθηκε από τον αδικοχαμένο Γερμανό πιλότο Stefan Bellof πίσω από το τιμόνι της εμβληματικής Porsche 956 κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών που πραγματοποιήθηκαν στις 28 Μαΐου του 1983 εν όψει του αγώνα αντοχής των 1.000 χλμ. που επί δεκαετίες τώρα πραγματοποιείται στην «Πράσινη Κόλαση», όπως πολύ εύστοχα είχε χαρακτηρίσει την πίστα-ειδική διαδρομή των 20+ χλμ. o Sir Jackie Stewart. Το καθαρόαιμο πρωτότυπο των Γερμανών του Group C των 850 κιλών και «μόλις» 650 ίππων κατάφερε με την αρωγή ενός 6κύλινδρου μπόξερ κινητήρα την ημέρα εκείνη να «γράψει» στις 73 απαιτητικές στροφές της Nurburgring Nordschleife χρόνο 6:11.13 σημειώνοντας μέση ωριαία ταχύτητα που υπερέβαινε τα 200 χλμ./ώρα.

Σήμερα, η γερμανική εταιρεία, όπως μας είχε η ίδια προϊδεάσει πριν μερικές εβδομάδες, κατάφερε να καταρρίψει το ιστορικό αυτό ρεκόρ -που σημειωτέον άντεξε στο χρόνο για 35 ολόκληρα χρόνια- σταματώντας τα χρονόμετρο στο καθ’ όλα εντυπωσιακό 5:19.546. Αρωγοί του εγχειρήματος ήταν από τη μια μεριά μία «μεταποιημένη» εκδοχή της παροπλισμένης πλέον 919 Hybrid (εξ ου και το προσωνύμιο Evo), της Παγκόσμιας με άλλα λόγια Πρωταθλήτριας στο WEC τις χρονιές 2015, 2016 και 2017, και από την άλλη ο δύο φορές νικητής στις 24 Ώρες του Μαν και συνάμα εργοστασιακός οδηγός της Porsche Motorsport, Timo Bernhard, ο οποίος ανέλαβε να «καθοδηγήσει» το ελαφρωμένο για την περίσταση πρωτότυπο των 710+ ίππων της εταιρείας στο απαιτητικό τερέν της γερμανικής πίστας, το οποίο γνωρίζει πολύ καλά έχοντας στο παρελθόν αποσπάσει σε αυτή ουκ ολίγες νίκες και διακρίσεις. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, στην πρώτη του προσπάθεια, ο Timo Bernhard σημείωσε χρόνο 5.31.899 και στη δεύτερη 5.24.375, ύστερα από μερικές αλλαγές στην ανάρτηση. Η τρίτη του απόπειρα δε ήταν και η… φαρμακερή.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Porsche 919 Hybrid Evo είχε στις αρχές Μαΐου πραγματοποιήσει μερικούς γύρους επίδειξης στο Nurburgring «παρέα» με τη θρυλική 956 C σε μια σπάνια συνάντηση κορυφής στο συγκεκριμένο τερέν, ενώ ένα μήνα νωρίτερα το... απελευθερωμένο από τους περιοριστικούς κανονισμού του World Endurance Championship πρωτότυπο είχε καταφέρει να καταρρίψει στην πίστα του Spa το χρόνο με τον οποίο ο Lewis Hamilton είχε κατακτήσει την pole position το 2017 στον GP Βελγίου της χρονιάς εκείνης πίσω από το τιμόνι της Mercedes F1 W07 Hybrid.

Περισσότερες πληροφορίες, μαζί ασφαλώς με τα απαραίτητα για την περίσταση οπτικά πειστήρια, για την επίδοση-ρεκόρ του Timo Bernhard, της Porsche και της 919 Hybrid Evo αναμένεται να ανακοινωθούν τις προσεχείς μέρες, ίσως και ώρες. Μείνετε συντονισμένοι.




Πηγή: 4troxoi.gr
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
ΕΠΟΜΕΝΟ

0 blogger-facebook:

Προσθέστε (ΑΝΩΝΥΜΑ) τα σχόλιά σας ΕΔΩ..