30 Ιουνίου 2018

Πιθανή η ενεργή τετραδιεύθυνση


Η νέα M3 αυτή τη στιγμή εξελίσσεται και δοκιμάζεται σε δημόσιους δρόμους προκειμένου να ξεκινήσει τις πωλήσεις της το 2020.

Ωστόσο ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί εάν θα διαθέτει το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης που ήδη γνωρίζουμε από τις Σειρές 5 και 7, στις οποίες οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους εμπρός στη χαμηλή ταχύτητα και προς την ίδια φορά στην πιο υψηλή.

Η λογική πίσω από το εν λόγω σύστημα είναι να προσδίδει τον καλύτερο δυνατό σταθερότητας και ευελιξίας, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμα κι εάν η επιλογή του προκριθεί θα αφορά μόνο στην Μ3 και σε καμία άλλη έκδοση της επερχόμενης νέας 3άρας. Να θυμίσουμε επίσης ότι στην μεγαλύτερη Μ5 η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν κρίθηκε απαραίτητη, ωστόσο ο πιο ζωηρός χαρακτήρας του μικρότερου μοντέλου μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα της απόφασης.

Το σίγουρο είναι ότι προς την ίδια ακριβώς κατεύθυνση θα βοηθήσει και το συνολικά χαμηλότερο βάρος της νέας 3άρας. Η νέα πλατφόρμα CLAR που θα χρησιμοποιεί περισσότερο αλουμίνιο και ατσάλι υπερυψηλής αντοχής θα φροντίσει γι’ αυτό, σε συνδυασμό μάλιστα με ακόμα υψηλότερη ακαμψία.

Πηγή: drive.gr
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
ΕΠΟΜΕΝΟ

0 blogger-facebook:

Προσθέστε (ΑΝΩΝΥΜΑ) τα σχόλιά σας ΕΔΩ..