6 Ιουνίου 2018

Iδού η νέα BMW X5


Η νέα Χ5 μεγαλώνει σε μήκος κατά 36 χλστ. (4.922 χλστ.), κατά 66 χλστ. (2005 χλστ.) σε πλάτος και 19 χλστ. (1.745 χλστ.) σε ύψος ενώ το μεταξόνιο είναι πλέον κατά 42 χλστ. μακρύτερο. Η μάρκα ανακοινώνει ότι ο αποθηκευτικός χώρος υπολογίζεται στα 645 λίτρα, ενώ χωρίς τα πίσω καθίσματα η χωρητικότητα ανεβαίνει στα 1.860 λίτρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η καμπίνα της νέας Χ5 μπορεί μετά από αίτημα του πελάτη να εφοδιαστεί με τρίτη σειρά καθισμάτων.

Για άλλη μια φορά η BMW φαίνεται να κινείται στα ίδια σχεδιαστικά πρότυπα με τα υπόλοιπα SUV της γκάμας με τις απαραίτητες φυσικά διαφοροποιήσεις. Η Χ5 λαμβάνει μια μεγάλη kidney γρίλια χρωμίου σε συνδυασμό με επιθετικής σχεδίασης πλατιά φωτιστικά σώματα. Πιο χαμηλά στον σπορτίφ προφυλακτήρα, μπορούμε να παρατηρήσουμε μεγάλους εισαγωγείς αέρα τόσο στα φτερά όσο και στο κέντρο του προφυλαχτήρα. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα είναι αρκετά μεγάλα, το σύστημα εξάτμισης έχει δύο τετραγωνισμένες απολήξεις ενώ τέλος, η οι ράγες στην οροφή δίνουν στο μοντέλο πιο «σκληραγωγημένο» χαρακτήρα.

Στον εσωτερικό διάκοσμο, η Χ5 ξεχωρίζει για τα υψηλής ποιότητας υλικά κατασκευής, το νέο επιλογέα ταχυτήτων και νέο τεχνολογικό εξοπλισμό. Το μάτι φυσικά πέφτει αμέσως πάνω στις δύο 12,3 ιντσών οθόνες που χρησιμοποιούνται για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment. Τέλος, προσφέρονται ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενα θερμαινόμενα καθίσματα, Bowers & Wilkins σύστημα ήχου με 20 speakers κ.α. Σε ό,τι αφορά τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης η νέα Χ5 εξοπλίζεται με σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, μπροστά και πίσω προειδοποίηση σύγκρουσης, έλεγχο πεζών, ενώ με το προαιρετικό πακέτο Active Driving Assistant Professional το μοντέλο εξοπλίζεται και με μια σειρά επιπλέον συστημάτων όπως σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματη αλλαγή λωρίδας, βοήθεια αποφυγής σύγκρουσης κ.α

Η παλέτα των μηχανικών συνόλων της Χ5 θα απαρτίζεται από δύο επιλογές στην βενζίνη και άλλες δύο στο diesel. Στην βενζίνη, το θηριώδες SUV θα εξοπλίζεται στην Ευρώπη μόνο με τον 3λιτρο turbo κινητήρα στην έκδοση xDrive40i απόδοσης 340 ίππων και 450 Nm ροπής που επιτρέπει στο μοντέλο να φτάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,5 δλ. με τελική τα 243 χλμ./ώρα. Σε χώρες εκτός Ευρώπης, θα προσφέρεται και ο twin-turbo V8 4,4 λίτρων κινητήρας απόδοσης 462 ίππων και 650 Νm ροπής.

Στα μοτέρ πετρελαίου, η βάση της γκάμας αποτελείται από τον 6κύλινδρο κινητήρα 3,0 λίτρων απόδοσης 265 ίππων και 620 Νm ροπής στην έκδοση xDrive30d. Η κορυφαία επιλογή xDrive50d απαρτίζεται από τον 3,0 λίτρων κινητήρα με τέσσερα turbo με την απόδοση του μοντέλου να φτάνει τώρα τα 400 άλογα και τα 760 Νm ροπής με τα 0-100 να γίνονται σε 5,2 δλ. με μέγιστη τελική τα 250 χλμ./ώρα.

Όλα τα μοτέρ θα συνεργάζονται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης. Στο μέλλον θα λανσαριστεί και μια plug-in υβριδική έκδοση αλλά και η Χ5 Μ.




Πηγή: autotriti.gr
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
ΕΠΟΜΕΝΟ

0 blogger-facebook:

Προσθέστε (ΑΝΩΝΥΜΑ) τα σχόλιά σας ΕΔΩ..