10 Ιουνίου 2018

GP Καναδά: Η pole στον Vettel


O Sebastian Vettel ήταν πρώτος σε όλη την Q3, γράφοντας ένα 1’ 10” 776 στην πρώτη του προσπάθεια. Στη συνέχεια βελτίωσε την επίδοσή του κατά 0,012” με τα hypersoft λάστιχα για να εξασφαλίσει την πρώτη θέση της εκκίνησης (την 54η της καριέρας του).

Ο Valtteri Bottas ήταν 2ος με τη Mercedes και δεν μπόρεσε να βελτιώσει στη δεύτερη προσπάθεια, χάνοντας χρόνο και στους δύο πρώτους τομείς χρονομέτρησης.

Ο Max Vertappen έβαλε ένα τρίτο κατασκευαστή, τη Red Bull, στην πρώτη τριάδα, περνώντας τον Hamilton με τη δεύτερή του προσπάθεια. Ο Ολλανδός ήταν μόλις 2 δέκατα πιο αργός από τον Vettel.

O Kimi Raikkonen ήταν 3ος μετά τις πρώτες προσπάθειες στην Q3, όμως βγήκε στο γρασίδι στην Κ2, στη δεύτερή του προσπάθεια με φρέσκα hypersoft, και εγκατέλειψε το γύρο, οπότε έπεσε τελικά στην 5η θέση.
Ο Daniel Ricciardo ήταν τελικά 6ος, μόλις 2 εκατοστά πίσω από τον Raikkonen.

Οι Ferrari και οι Mercedes θα ξεκινήσουν τον αγώνα με τα λίγο πιο σκληρά ultrasoft λάστιχα, αφού αυτά χρησιμοποίησαν για τους καλύτερους χρόνους τους στην Q2. Οι Red Bull και οι άλλοι της πρώτης δεκάδας θα ξεκινήσουν με τα hypersoft.

O Nico Hulkenberg με τη Renault ήταν ο “best of the rest”, στην 7η θέση, μπροστά από τον Esteban  Ocon με τη Force India. Το ίδιο μοτίβο και στην επόμενη σειρά, με τον Carlos Sainz (Renault) άνετα μπροστά από τον Sergio Perez (Force India).

O Kevin Magnussen (Haas) ήταν ο ταχύτερος απ’ όσους αποκλείστηκαν στην Q2, γυρίζοντας 2 δέκατα πιο αργά από τον Perez και μόλις 0,029” πιο γρήγορα από τον Brendon Hartley που είχε τον αναβαθμισμένο κινητήρα Honda στην Toro Rosso του. Ο Νεοζηλανδός είπε ότι έχασε 1-2 δέκατα στο τελευταίο εσάκι του γρήγορου γύρου του.

Ο Charles Leclerc έβαλε και πάλι τη Sauber στην Q2 κάνοντας τον 13ο χρόνο, με τις δύο απογοητευτικές McLaren των Alonso και Vandoorne πίσω του, με διαφορά μόλις 0,009” μεταξύ τους. Ο Ισπανός παραπονέθηκε για «κακή οδηγησιμότητα» στην έξοδο της φουρκέτας, ενώ ο Βέλγος είπε στον ασύρματο ότι ο χρόνος του ήταν αντιπροσωπευτικός των δυνατοτήτων της McLaren.

Και οι πέντε παραπάνω οδηγοί βελτίωσαν τους χρόνους τους με τη δεύτερη προσπάθεια, αλλά αυτό δεν στάθηκε αρκετό για να προκριθούν στους Top 10.

Ο Pierre Gasly (Toro Rosso), που άλλαξε κινητήρα στην FP3 και έβαλε τον παλιό Honda αφού ο νέος παρουσίασε πρόβλημα, αποκλείστηκε στην Q1 την τελευταία στιγμή από τους Alonso και Vandoorne, ενώ ήταν στα pits.

Οι δύο οδηγοί της Williams, ο «τοπικός ήρωας» Lance Stroll (που βγήκε εκτός πίστας στο σικέιν, στην τελευταία του προσπάθεια) και ο Sergey Sirotkin, ήταν τελικά 17ος και 18ος – οι πιο αργοί από όσους δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα.

Πρόβλημα είχε ο Marcus Ericsson (Sauber) που χτύπησε στον τοίχο στην έξοδο του σικέιν Κ8/9 κι έμεινε 19ος. Ο Romain Grosjean όμως δεν έτρεξε καθόλου, αφού ο κινητήρας Ferrari της Haas του έσπασε στο τέλος του pit-lane, στο ξεκίνημα της Q1.

Πηγή: drive.gr
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
ΕΠΟΜΕΝΟ

0 blogger-facebook:

Προσθέστε (ΑΝΩΝΥΜΑ) τα σχόλιά σας ΕΔΩ..