29 Ιουνίου 2018

Δοκιμή: Αυτόματο Hyundai Tucson


What is new

- 1,7 CRDi με 141 άλογα
- 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη & 4Χ2
- Καίει 7,4 λτ./100 χλμ.
- Με 25.990 ευρώ

Με δεδομένο πως το καθεστώς της αντιπροσώπευσης της Hyundai στη χώρα μας βρίσκει ξανά τα πατήματά του και σταδιακά ανεβάζει ρυθμό στις «μηχανές» του, επανερχόμαστε στο Tucson, το μικρομεσαίο SUV της κορεάτικης φίρμας, το οποίο μετά την βενζινοκίνητη, 4Χ4, έκδοση με τον 1,6 turbo κινητήρα, δοκιμάζουμε και την πετρελαιοκίνητη έκδοχη. Μάλιστα, πρέπει να σημειώσουμε εδώ πως η χειροκίνητη 1,7 CDRi έκδοση αποδίδει 115 άλογα, αλλά αυτή της δοκιμής, που συνδυάζεται με το in-house κατασκευασμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων DCT, αποδίδει 141 ίππους. Σε καμία από τις δύο περιπτώσεις πάντως δεν προσφέρεται τετρακίνηση και έτσι οι κινητήριοι τροχοί είναι πάντα οι μπροστινοί.

Από 25.990 ευρώ

Τίποτα στην εξωτερική σχεδίαση του μήκους 4.475 χλστ. νέου Tucson -υπενθυμίζουμε πως αντικατέστησε το iX35 με επαναφορά ενός σπουδαίου για την Hyundai ονόματος- δεν δηλώνει τις diesel καταβολές και κυρίως τίποτα δεν αλλάζει στην όμορφη σκηνική παρουσία του μοντέλου. Αναμφίβολα το Tucson μπορεί περιληφθεί στα όμορφα της κατηγορίας, αφού χωρίς πολλή οπτική «φασαρία» καταφέρνει και παρουσιάζει ένα μοντέρνο στυλ συνδυασμένο με σωστές αναλογίες και «ευρωπαϊκό» αέρα. Η τιμή για την έκδοση GL Access είναι 25.990 ευρώ, που πέρα από το αυτόματο κιβώτιο φυσικά, εμφανίζει ένα άρτιο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας με στάνταρ (μεταξύ άλλων) τροχούς αλουμινίου, αισθητήρα φώτων, ηχοσύστημα, air condition, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στην ανηφόρα.






Πηγή: autotriti.gr
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
ΕΠΟΜΕΝΟ

0 blogger-facebook:

Προσθέστε (ΑΝΩΝΥΜΑ) τα σχόλιά σας ΕΔΩ..