26 Απριλίου 2018

Πρεμιέρα για την BMW Concept iX3


Η BMW βάζει πλώρη για τη νέα ηλεκτρική εποχή δίνοντας το στίγμα των προθέσεών της για το εγγύς μέλλον με το πρωτότυπο iX3.

Η ηλεκτροκίνηση είναι πλέον το κύριο θέμα και μέλημα για τους μεγάλους (και όχι μόνο) κατασκευαστές, οι οποίοι επιδίδονται σ’ ένα ανηλεές κυνήγι προετοιμασίας για τη νέα «ηλεκτρική εποχή» που τώρα πια βρίσκεται κυριολεκτικά προ των πυλών. Στην περίπτωση της BMW η ηλεκτροκίνηση δεν είναι κάτι το θεωρητικό, μιας και στη γκάμα του Βαυαρού κατασκευαστή υπάρχει ήδη το i3, που πρόσφατα μάλιστα ανανεώθηκεε, ενώ από το 2019 και μετά στην παραγωγή θα μπει και η φουλ ηλεκτρική εκδοχή του 3θυρου Mini, με την πρωτότυπη εκδοχή του να παρουσιάζεται στην Έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβριο. Εν τω μεταξύ, τα πλάνα των Γερμανών θα περιλάβουν ένα ακόμα Zero Emmision Vehicle, που θα βασίζεται στη δημοφιλή X3. Ο λόγος για τη νέα iX3, η οποία είδε το φως της δημοσιότητας σήμερα στην Έκθεση του Πεκίνου υπό τη μορφή ενός πρωτοτύπου που δεν απέχει και τόσο από την τελική μορφή του μοντέλου που θα παρουσιαστεί –εκτός απροόπτου- μέσα στο 2019.

Σχεδιαστικά το BMW Concept iX3 μοιάζει αρκετά με τις συμβατικές X3 «κουβαλώντας» στο σώμα του τις απαραίτητες, όσο και λογικές, στιλιστικές αναβαθμίσεις και αλλαγές. Έτσι, η «κλειστή» μάσκα στο εμπρός μέρος διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο, κάτι που συμβαίνει και με τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος. Από εκεί και πέρα, χαρακτηριστική είναι η παρουσία διαφορετικών τροχών, οι οποίοι, σύμφωνα με την BMW, μειώνουν σημαντικά τις αεροδυναμικές αντιστάσεις του συνόλου της κατασκευής, σε συνδυασμό πάντα με τα νέα ελαστικά χαμηλής τριβής. Επίσης, χαρακτηριστικές ειναι οι προσθήκες τόσο εμπρός όσο και πίσω μεταλλικών φιλέτων -σε μπλε απόχρωση- που έρχονται να καταδείξουν ξεκάθαρα τον οικολογικό προσανατολισμό της κατασκευής.

Η καρδιά της νέας Concept iX3 είναι ένας εξελιγμένος ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος αποδίδει πάνω από 270 ίππους συνδυαζόμενος με μπαταρίες 70 kWh, τις οποίες έχει εξελίξει η κορεατική Samsung, προσφέροντας σύμφωνα με τον κύκλο WLTP αυτονομία της τάξης των 400 χλμ. Η γερμανική εταιρεία αναφέρει πως σε δίκτυο 150 kW η φόρτιση των μπαταριών του μέσω του συστήματος eDrive και τις εξελιγμένης μονάδας Charging Control Unit μπορεί να γίνει μέσα σε χρόνο μόλις 30 λεπτών. Προς το παρόν, η BMW δε δίνει στοιχεία αναφορικά με το αν η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς, αν και βέβαιο είναι πως μέσω ενός «ηλεκτρικού άξονα μετάδοσης της κίνησης», η ροπή του ηλεκτροκινητήρα θα φτάνει και στους πίσω τροχούς.




Πηγή: 4troxoi.gr
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
ΕΠΟΜΕΝΟ

0 blogger-facebook:

Προσθέστε (ΑΝΩΝΥΜΑ) τα σχόλιά σας ΕΔΩ..