Στα τέλη Ιουνίου θα ξεκινήσει το μεγάλο έργο της υπογειοποίησης των γραμμών του τρένου στα Σεπόλια.


Πρόκειται για το έργο «Κατασκευής τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων» με προϋπολογισμό μελέτης 122.000.000 ευρώ.

Το έργο αυτό είναι το πρώτο μεγάλο σιδηροδρομικό έργο υποδομής που δημοπρατήθηκε εδώ και περίπου 3 χρόνια.
Στόχος του η μείωση του χρόνου μετακίνησης των πολιτών με παράλλληλη εξασφάλιση της ασφαλούς διέλευσης των διερχομένων. Παράλληλα αναμένεται να υπάρξει και ανάπλαση χώρων πρασίνου, χαράσσοντας χώρων περιπάτου, παιδικών χαρών, αθλητικών χώρων, περιορίζοντας την ηχητική ρύπανση από τα διερχόμενα τρένα, συμβάλλοντας στην απομάκρυνση των τοπικών όμβριων υδάτων, αναβαθμίζοντας έτσι, την ποιότητα ζωής των κατοίκων της πόλης.

Ο δημοτικός σύμβουλος του δήμου Αθηναίων Χρήστος Τεντόμας που είναι και κάτοικος της περιοχής ανέφερε σε δήλωσή του ότι «με το νέο έργο οι προσπάθειες που κάναμε όλα αυτά τα χρόνια για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής και της μετακίνησης των πολιτών της πόλης μας, βρίσκονται στο σωστό δρόμο. Θα συνεχίσουμε να έχουμε στο επίκεντρο των στόχων μας την επίλυση όλων των καθημερινών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πολίτες της πόλης μας για να αναβαθμίσουμε την καθημερινότητά τους». 

Το αντικείμενο του έργου αφορά στην κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου μήκους 2,36 χλμ, εκ των οποίων τα 1,91 χλμ. θα είναι υπογειοποιημένα.  Ο παραπάνω σιδηροδρομικός διάδρομος θα ξεκινά από την έξοδο του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών προς Θεσσαλονίκη και θα καταλήγει στις Τρεις Γέφυρες στη περιοχή Σεπολίων του Δήμου Αθηναίων, όπου συναντά τον πρόσφατα κατασκευασμένο και σε λειτουργία νέο τετραπλό σιδηροδρομικό διάδρομο.

Το έργο περιλαμβάνει:
- Yπογειοποίηση του τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου περιοχής Αγ. Αναργύρων, με τη μέθοδο Cover & Cut.
- Ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις (αερισμός, φωτισμός, πυρόσβεση τηλεπικοινωνίες) &τα κτίρια για την εξυπηρέτησή τους.
- Δύο νέες άνω διαβάσεις πεζών στην οδό ΞΑΝΘΙΠΠΗΣ και στην οδό ΞΕΝΟΥ.
- Σιδηροδρομική επιδομή και ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής.
- Υδραυλικά έργα αποκατάστασης των τοπικών δικτύων όμβριων και ακαθάρτων.
- Αποκατάσταση του παράπλευρου και κάθετου επηρεαζόμενου οδικού δικτύου.
- Έργα πρασίνου για την περιβαλλοντική αποκατάσταση του τοπίου, καθώς και έργα διαμόρφωσης ελεύθερων χώρων.

Το παραπάνω έργο χρηματοδοτείται από το Μηχανισμό «Συνδέοντας την
Ευρώπη» CEF (Connecting Europe Facility) 2014-2020. 

Δημοσίευση σχολίου Blogger

 
Top